Kundeservice
Almindelige spørgsmål
Her har vi samlet vores oftest stillede spørgsmål
ORDRE
Jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelse?
Beklager, at du ikke har modtaget ordrebekræftelsen for din bestilling! Den burde blive sendt ud i forbindelse med dit køb, men nogle gange kan der være en lille forsinkelse.
Tjek venligst, at du har indtastet den korrekte e-mailadresse på kvitteringssiden, og vent ellers et par timer. Det kan også være en god idé at tjekke din junk mail for at sikre, at den ikke er havnet der. Hvis du stadig ikke har modtaget en ordrebekræftelse efter 24 timer, bedes du kontakte vores kundeservice.
Jeg har glemt at tilføje min rabatkode, kan I hjælpe mig?
Selvfølgelig! Kontakt vores kundeservice med dit ordrenummer, så sørger vi for at tilføje rabatten bagefter (så længe din ordre opfylder betingelserne for rabatkoden).
LEVERING
Hvad er jeres leveringsmetoder og forsendelsesgebyrer?
I øjeblikket tilbyder vi levering med PostNord og Budbee Hjemmelevering. Hvilke muligheder, der er synlige for dig, er baseret på det postnummer, du har indtastet ved kassen. Du kan finde leveringsgebyrer her og ved kassen, når du bestiller.
Hvor er min ordre?
Vi har en leveringstid på 1-3 arbejdsdage, og så snart pakken har forladt vores lager, vil du modtage en leveringsbekræftelse via e-mail. Vi anbefaler, at du downloader appen for den leveringsmetode, du har valgt, for at modtage meddelelser direkte på din telefon og for at få et bedre overblik over tidligere og aktuelle ordrer.
RETUR
Hvordan returnerer jeg?
For at vi kan acceptere din returnering, skal den først registreres online.
Klik her eller gå til Mine sider. Under fanen »ordrer« finder du en knap for hver ordre, hvor du kan registrere din returnering. Når du har registreret den, får du alle de oplysninger og den dokumentation, du skal bruge for at sende den til os.
Hvor meget koster det at returnere?
Du kan finde alle gebyrer her
Hvor lang tid har jeg til at returnere?
Du har 14 dage til at returnere.
Har I modtaget min returnering?
Vi gør selvfølgelig alt, hvad vi kan for at sikre, at returneringer behandles så hurtigt som muligt! Vi forventer at kunne behandle returneringer inden for 1-2 uger, men i nogle tilfælde kan det tage et par dage ekstra. Vi sender altid en returbekræftelse via e-mail, når vi har behandlet returneringen.