Brugerbetingelser
Mine Sider
Jeg har problemer med at logge ind, hvad gør jeg?
Jeg er ked af, at du har problemer med at logge ind! Start venligst med at teste via en anden browser på din mobil/computer. Hvis du har glemt din adgangskode, kan du klikke på »Glemt adgangskode«, så får du tilsendt et link via e-mail, hvor du kan ændre den.
Hvis problemet fortsætter, bedes du kontakte vores kundeservice så vi kan hjælpe dig videre.
Kan jeg se mine ordrer på Mine sider?
Ja, du kan finde alle oplysninger om dine ordrer på Mine sider under fanen »Ordrer«. Der kan du se hele din ordrehistorik med alle detaljer.
Hvad er mine favoritter?
Vi vil gerne have, at du kan gemme alle dine yndlingsvarer på ét sted! Siden kan bruges på forskellige måder. Måske vil du bruge den som en indkøbsliste, hvor du gemmer dine favoritter, som du snart vil klikke hjem. Eller hvorfor ikke lave en side med inspiration til kommende events/hændelser?
Bare klik i hjertet på den vare, du vil gemme blandt dine favoritter. Du kan derefter finde dem ved at klikke på hjertet øverst til højre på hjemmesiden.
Jeg vil afslutte mit medlemskab, hvordan gør jeg det?
Vi er kede af at se dig gå, men vi håber at se dig igen i fremtiden!
Du kan selv opsige dit medlemskab via Mine sider under fanen »Indstillinger«. Når du klikker på, at du vil opsige dit medlemskab, betyder det, at alle personlige data, der bruges til vores markedsføring og kommunikation med dig, bliver slettet.
Godt at vide! Der er andre formål og lovkrav, som kræver, at vi opbevarer dine personoplysninger i en vis periode. For eksempel skal vi opbevare data om dine køb og transaktioner i 3 år for at kunne opfylde krav. Og for at opfylde kravene i bogføringsloven skal vi opbevare dine personoplysninger i 7 år.