Fri fragt ved køb over 799 kr

 

Retur

Sådan gør du en returnering

 

  1. Registrerdin returnering online
    Klik her for at komme direkte til at registrere din retur.Du finder også returregistreringen på mine sider samt via linket nederst i leveringsbekræftelsesmailen. Når du er kommet til returregistreringen, vælg de artikler, du vil returnere eller reklamere, og angiv returårsagen for disse. Når du har valgt returkode for alle relevante artikler, fuldfør registreringen, og derefter vil du modtage instruktioner fra din valgte distributør. Bemærk: I øjeblikket kan du ikke registrere en ombytning. Vi beder dig i stedet oprette en ny ordre. Du kan læse mere om det her.

  2. Pak varerne
    Tjek, at din pakke indeholder de registrerede varer i korrekt og ubrugt stand. Luk emballagen godt. Hvis du ikke har den originale emballage, skal du sørge for at pakke varerne i en emballage, der beskytter dem under transporten tilbage til os. Bemærk: Hvis dine varer returneres til os i usælgelig stand, forbeholder vi os ret til at afvise returneringen eller opkræve et gebyr for værdiforringelsen.

  3. Send returneringen tilbage 

    Når du har registreret din returnering, modtager du til sidst en QR-kode direkte på din mobiltelefon/computer. Du bør også modtage den via e-mail/SMS samt i Postnord-appen. Vis QR-koden til medarbejderen, der herefter vil udskrive en forsendelsesmærkat til din returnering.

    Bemærk venligst, at hvis du har modtaget returpapirer i din levering, bedes du bruge dem i forbindelse med retur i stedet for at returnere digitalt. 


 

Hvad skal jeg tænke på, før jeg sender tilbage?

Produktet skal være i uændret stand, og alle etiketter og hangtags skal være på. Hvis du returnerer undertøj/svømmetøj eller andre produkter med hygiejnebeskyttelse, skal disse også forblive på. Tasker skal returneres med støvposer, og kjoler med det beskyttende overtræk.

Kan jeg returnere varer fra forskellige ordrer?

Ja, du kan godt returnere varer fra forskellige ordrer. Det er dog vigtigt at bemærke, at du vil blive opkrævet for returfragten pr. ordre. Husk at registrere en returnering digitalt for alle varer, før du sender dem.

Hvor lang tid har jeg til at returnere?

Du har 30 dage til at returnere.

Hvor meget koster det at sende retur?

Det koster 49 kr.

Kan jeg returnere SALE varer?

Selvfølgelig!

Skal jeg sende tilbage i den samme pose/pakke, som da jeg modtog min ordre?

Nej, det er ikke nødvendigt. Sørg dog for at pakke varerne ordentligt, således at de ikke tager skade under forsendelsen, da det er dig der er ansvarlig for returneringen.

Hvad er en kvittering for forsendelse?

Du modtager dette fra dit posthus, når du sender dit returpakke. Gem altid din kvittering - det er dit bevis på, at du har returneret din ordre.

Har I modtaget min returpakke?

Det kan tage op til 14 dage, før din returnering behandles. Du vil modtage en e-mail fra os, så snart vi har færdigbehandlet din returnering.

Hvordan foretages min tilbagebetaling?

Tilbagebetalingen sker når vi har modtaget din returpakke og på samme måde, som da du betalte dit køb:

  • Betalingskort: Tilbagebetales til din bankkonto inden for 2-5 arbejdsdage.
  • MobilePay: Tilbagebetales til din Mobilepay inden for 2-5 arbejdsdage

Får jeg mine fragtomkostninger tilbage, når jeg returnerer?

Hvis du returnerer alle varerne i din ordre, vil fragtomkostningerne også blive tilbagebetalt.

 

Hvad sker der, hvis jeg sender jer den forkerte pakke, som faktisk skal til et andet firma?

Det er ærgeligt, at det er sket. Det er vigtigt at du sætter den rigtige returlabel på pakken. Vi er ikke ansvarlige for varer, der returneres til os ved en fejltagelse, men hvis du har mistanke om, at dette er sket, bedes du kontakte vores kundeservice, og vi vil gøre vores bedste for at finde disse varer.

Lagt i varekurven
Samlet i indkøbskurven: