Fri fragt ved køb over 799 kr

 

Retur

Reklamation

 


Jeg har modtaget en vare med fejl på, hvordan gør jeg det?

Det er vi kede af. Vi ønsker selvfølgelig altid, at vores varer skal være i perfekt stand. Vi beder dig om at oprette en reklamation på ”Mine sider”. Gå ind på den aktuelle ordre, tryk på ”Opret returnering”, og angiv derefter en reklamationsårsag. 

Din anmodning vil blive sendt til os, og vi vil besvare den hurtigst muligt (senest i løbet af 5 arbejdsdage).

Min vare er gået i stykker efter brug, hvad gør jeg?

Du har altid 3 års reklamationsret, hvis en vare er beskadiget eller fejlbehæftet. Se ovenfor, hvordan du opretter en reklamation.   

 

Hvad sker der, når jeg sender en reklamation ind?

Vores reklamationsafdeling foretager en vurdering og sender dig en e-mail, når reklamationen er blevet behandlet. Hvis vi har spørgsmål, vil vi altid kontakte dig. 

Vi har ret til at afvise en reklamation, hvis det viser sig, at produktet ikke er fejlbehæftet i henhold til gældende lovgivning, dvs. hvis produktet er fejlbehæftet på grund af slid.  

 

Skal jeg betale noget, når jeg returnerer en forkert vare?

Hvis reklamationen bliver godkendt, dækker Bubbleroom returomkostningerne. 

 

Jeg er ikke tilfreds med jeres håndtering af min reklamation, hvordan tager jeg det videre?

Hvis vi ikke kan nå til en enighed, hvor du føler dig tilfreds, har du mulighed for at tage sagen til Nævnenes Hus. Du finder dem på naevneneshus.dk. Deres adresse er Toldboden 2, 8800 Viborg. Du kan også bruge Europa-Kommissionens online klageportal, som du kan finde her: https://ec.europa.eu/consumers/odr

For yderligere informationer, se vores Købsvilkår.

 

 

 

Lagt i varekurven
Samlet i indkøbskurven: