Retur

Hvordan sender jeg retur?
Det er let! Der følger en returseddel med i pakken, som du blot skal udfylde. Der vil du have mulighed for at notere en returkode, med en årsag til returneringen. Der vil også være en forudbetalt returlabel, som du kan sætte uden på pakken, hvorefter pakken kan afleveres ved din nærmeste Postnord pakkeshop. Husk endelig kvitteringen!

Jeg har ikke min returseddel, hvad gør jeg det?
Kontakt vores kundeservice, så sender vi dig en ny returseddel. På nuværende tidspunkt kan du ikke udskrive den selv.

Har I modtaget min returpakke?
Det kan tage op til 14 dage, før din returnering behandles. Du vil modtage en e-mail fra os, så snart vi har færdigbehandlet din returnering.

Hvad skal jeg tænke på, før jeg sender tilbage?
Produktet skal være i uændret stand, og alle etiketter og hangtags skal være på. Hvis du returnerer undertøj/svømmetøj eller andre produkter med hygiejnebeskyttelse, skal disse også forblive på. Tasker skal returneres med støvposer, og kjoler med det beskyttende overtræk.

Hvordan foretages min tilbagebetaling?
Tilbagebetalingen sker når vi har modtaget din returpakke og på samme måde, som da du betalte dit køb:
Betalingskort
Tilbagebetales til din bankkonto inden for 2-5 arbejdsdage.
PayPal
Tilbagebetales til din PayPal-konto inden for 2-5 arbejdsdage.
Faktura
Summen trækkes fra din faktura. Hvis du allerede har modtaget eller betalt din faktura, trækkes beløbet fra på din fakturakonto. Skal pengene udbetales skal du kontakte vores kundeservice.
Konto
Tillbagebetalingen foretages direkte til din delbetalingskonto.

Jeg har returneret varer, sender i en ny faktura?
Hvis vi på forhånd har debiteret beløbet på 49 DKK for returfragten, sendes en opdateret faktura til dig med et nyt beløb, der skal betales. En opdateret faktura sendes, så snart returneringen er håndteret. Det kan tage op til 14 dage. Hvis du vil betale, før din saldo er blevet opdateret, skal du kun betale for de varer, du har beholdt og tilføje returfragten på 49 DKK.

Hvad er en kvittering for forsendelse?
Du modtager dette fra dit posthus, når du sender dit returpakke. Gem altid din kvittering - det er dit bevis på, at du har returneret din ordre.

Kan jeg returnere varer fra forskellige ordrer?
Selvfølgelig! Sørg for at sende retursedlen med fra begge ordrer i pakken.

Hvor lang tid har jeg til at returnere?
Du har 45 dage til at returnere. Hvis der er gået mere end 45 dage, skal du kontakte kundeservice.

Hvor meget koster det at sende retur?
Det koster 49 kr.

Skal jeg sende tilbage i den samme pose/pakke, som da jeg modtog min ordre?
Nej, det er ikke nødvendigt. Sørg dog for at pakke varerne ordentligt, således at de ikke tager skade under forsendelsen, da det er dig der er ansvarlig for returneringen.

Får jeg pengene for forsendelsesgebyret tilbage, når jeg sender retur?
Hvis du returnerer alle varer i din ordre, refunderes forsendelsesgebyret.

Kan jeg returnere SALE varer?
Selvfølgelig!

Hvad er forskellen mellem fortrydelsesretten, returretten og bytteordre?
Du har flere forskellige rettigheder som forbruger. Læs mere under vores Købsvilkår.

KUNDESERVICE

kundeservice@bubbleroom.com
70277833

Hverdage 08.00-18.00