Reklamation

Jag har fått en trasig vara, hur gör jag?
Så tråkigt, vi vill alltid att våra varor ska vara i perfekt skick. Kontakta kundservice så hjälper vi dig.

Min vare er gået i stykker efter brug, hvad gør jeg?
Du har altid 3 års reklamationsret hvis en vare er beskadiget eller defekt.
Før du at laver en reklamation, anbefaler vi, at du kontakter vores kundeservice på kundeservice@bubbleroom.com eller 70277833. Vores returadresse er Bubbleroom, Elektronikhöjden, 175 17 Järfälla.

Hvad sker der, når jeg sender en reklamtion ind?
Vores reklamationsafdeling foretager en vurdering, og du vil modtage en email, når reklamationen er færdigbehandlet. Hvis vi har spørgsmål, vil vi altid kontakte dig.

Skal jeg betale noget, når jeg returnerer en forkert vare?
Absolut ikke, vi dækker alle omkostninger.

Jeg er ikke tilfreds med jeres håndtering af min reklamation, hvordan tager jeg det videre?
Hvis vi ikke kan nå til en enighed, hvor du føler dig tilfreds, har du mulighed for at tage sagen til Nævnenes Hus. Du finder dem på naevneneshus.dk. Deres adresse er Toldboden 2, 8800 Viborg.
Du kan også bruge Europa-Kommissionens online klageportal, som du kan finde her: https://ec.europa.eu/consumers/odr

For yderligere informationer, se vores Købsvilkår.

KUNDESERVICE

kundeservice@bubbleroom.com
70277833

Hverdage 08.00-18.00