Fri fragt ved køb over 799 kr

 

Retur

Reklamation

Jeg har modtaget en vare med fejl på, hvordan gør jeg det?

Det er vi kede af at høre. Vi ønsker altid, at vores varer skal være i perfekt stand. Kontakt kundeservice, så hjælper vi dig.

 

Min vare er gået i stykker efter brug, hvad gør jeg?

Du har altid 3 års reklamationsret hvis en vare er beskadiget eller defekt. Før du at laver en reklamation, anbefaler vi, at du kontakter vores kundeservice på kundeservice.dk@bubbleroom.com eller 70277833. Vores returadresse er Bubbleroom, Elektronikhöjden, 175 17 Järfälla, Sverige.

 

Hvad sker der, når jeg sender en reklamation ind?

Vores reklamationsafdeling foretager en vurdering, og du vil modtage en email, når reklamationen er færdigbehandlet. Hvis vi har spørgsmål, vil vi altid kontakte dig. Vi har ret til at afvise en reklamation, hvis det viser sig at varen ikke er defekt i henhold til gaeldende lovgivning, det vil sige hvis varen er defekt på grund af almindelig slitage.

 

Skal jeg betale noget, når jeg returnerer en forkert vare?

Ved godkendt reklamation står Bubbleroom for omkostninigerne i forbindelse med retunering.

 

Jeg er ikke tilfreds med jeres håndtering af min reklamation, hvordan tager jeg det videre?

Hvis vi ikke kan nå til en enighed, hvor du føler dig tilfreds, har du mulighed for at tage sagen til Nævnenes Hus. Du finder dem på naevneneshus.dk. Deres adresse er Toldboden 2, 8800 Viborg. Du kan også bruge Europa-Kommissionens online klageportal, som du kan finde her: https://ec.europa.eu/consumers/odr

For yderligere informationer, se vores Købsvilkår.

 

KUNDESERVICE

kundeservice.dk@bubbleroom.com
70277833

Hverdage 08.00-18.00

 

Lagt i varekurven
Samlet i indkøbskurven: 59 kr