FAQ

Hvornår får jeg min faktura?
Fakturaen sendes til dig måneden efter du har bestilt dine varer. Såfremt du bestiller over flere omgange samme måned, så samles den måneds bestillinger på samme faktura. For eksempel: Bestillinger lagt i januar samles på en faktura som du modtager i midten af februar. Den skal så betales i slutningen af februar måned.
Vigtigt: Til din orientering så har vi en ”skæringsdato” i starten af hver måned. Dette betyder at du sagtens kan modtage en faktura samme måned som du bestiller i tilfælde af at du bestiller tidligt på måneden.

Hvad er Bubbleroom?
Bubbleroom er Sveriges hurtigst voksende modeside. Den blev grundlagt af iværksætteren Svante Tegnér. Hjemmesidens målgruppe er alle, som interesserer sig for tøj og mode. Bubbleroom er en 100% svensk ejet virksomhed, som er en del af Halens-koncernen. Vores hovedkontor og lager ligger i Borås cirka 60 km øst for Gøteborg.
Det, der gør Bubbleroom unik, er vores sortiment. Vi har tøj i mange forskellige stilarter og prisklasser, alt fra budget, mellem prisklasse til luksus. Vi har en høj omsætningshastighed og der kommer nye produkter på vores meget populære hjemmeside hver eneste dag. Hvis du ønsker yderligere information om Bubbleroom, er du velkommen til at kontakte os på kundeservice@bubbleroom.com

Er der et minimums beløb jeg skal bestille for?
Der er et minimumsbeløb på 70 DKK du skal bestille for. Du kan bestille netop det, du skal bruge.

Hvor meget skal jeg betale i fragt?
Du betaler en fragtafgift på 39,00 DKK pr. bestilling. Ved levering direkte til døren er fragtafgiften 59,00 DKK pr. bestilling. Betaler du mod faktura så tilkommer der en afgift på 29,00 DKK.


Hvordan betaler jeg?
I øjeblikket kan du kun betale med faktura eller kreditkort – VISA og Mastercard. Du kan betale med kort, der er udstedt i Danmark.

Hvor er min pakke?
Hvis du ikke har modtaget din pakke indenfor leveringstiden, bedes du kontakte os for at få udleveret pakkenummeret. Du kan med pakkenummeret følge din pakke på Post Danmarks hjemmeside, www.postdanmark.dk.
Når du bestiller og registrerer dig, bedes du venligst udfylde dine oplysninger omhyggeligt således at dit mobil nummer og e-mail adresse altid er aktuelle. Er disse informationer ikke opdaterede, kan du risikere at du ikke modtager dine bestillings- og leveringsoplysninger som automatisk sendes via mail, ved afgivelse af bestilling. Hvis du har spørgsmål vedrørende din pakke, bedes du kontakte vores kundeservice på kundeservice@bubbleroom.com

Hvad sker der hvis jeg ikke afhenter min pakke?
Hvis du ikke afhenter leverancen, og heller ikke meddeler Bubbleroom, at du ønsker at benytte dig af din fortrydelsesret, debiteres ekspeditionsafgift, returfragt og håndteringsomkostninger, p.t. 150 kr. i alt. Ved tungt gods opkræves også et gebyr i henhold til fragttabellen.

Hvor lang er leveringstiden?
Alle varer sendes fra vores lager indenfor 1-3 dage. Fragtselskabets forsendelsestider varierer afhængig af hvilket område der leveres til.
Nogle produkter kan under højsæson eller ved stor efterspørgsel have en længere leveringstid. Det fremgår af din ordrebekræftelse. Vi tager forbehold for eventuelle forsinkelser, som vi ikke har indflydelse på, eksempelvis pga. posten. Varer som leveres fra et eksternt lager har en længere leveringstid. Leveringstiden fremgår af din ordrebekræftelse.
Leveringstiden beregnes udfra den dato vores leverandør har beregnet levering til vores lager.

Hvilken forsendelsesmåde benytter Bubbleroom sig af?
Bubbleroom sender alle pakker med A-Post i samarbejde med Svenska posten og Post Danmark.

Hvad skal jeg betale i fragtomkostninger?
Du opkræves 39,00 DKK i fragt pr. bestilling.

Er det muligt at bestille ekspreslevering og få mine varer hurtigere end den fastlagte leveringstid?
I øjeblikket er det desværre ikke muligt at bestille ekspreslevering.


Hvorledes skal jeg forholde mig, hvis der er ulovlige genstande i min pakke?
Såfremt du finder ulovlige produkter/genstande i din pakke, bedes du kontakte de lokale toldmyndigheder for at få information omkring ulovlige varer indenfor landets regler. Det er lovbefalet, at vi deklarer vores forsendelser med deres faktiske indhold og værdi. Vi kan ikke imødekomme evt. anmodninger om at ændre deklarationen for indhold eller værdi af forsendelsen. Bubbleroom er ikke ansvalig for at sende vare(r) igen, hvis de lokale toldmyndigheder konfikskerer vare(r) fra din ordre.



Hvilken størrelse skal jeg bestille?
Som regel er vores størrelser europæiske og vises som tal, f.eks. 36. Vi har også mange varer, som er mærket med internationale størrelser i form af bogstaver, dvs. XS, S, M, etc. Se også vores omregningstabel mht. mål. De er generelle, men kan være nyttige.
For at gøre det nemmere for dig at vælge, har vi på visse produkter konverteret vanskelige forståelige størrelser til internationale størrelser. Disse vises i parentes efter størrelsen, som tøjet er mærket med. Hvis du er usikker på, hvilken størrelse, du skal bestille, er du velkommen til at kontakte os på: kundeservice@bubbleroom.com. Husk at skrive, hvilket produkt det drejer sig om. Det er bedst hvis du sender et link på den pågældende vare via mail.

Hvorfor kan jeg ikke finde min størrelse?
Hvis du ikke kan finde den ønskede størrelse, betyder det at denne vare er udsolgt og sandsynligvis ikke kommer på lager fremover.

Jeg er registreret medlem. Hvorfor får jeg ikke vist mine kontaktoplysninger, når jeg bestiller?
Du bedes venligst være omhyggelig med at udfylde din adresse og kontaktoplysninger ved bestilling og registrering.
Udfyldes disse ikke korrekt, vises dine oplysninger ikke automatisk, som normalt når du afgiver en bestilling.

Har Bubbleroom en fysisk butik eller et produktkatalog?
Nej, vi er udelukkende en e-handelsvirksomhed.

Leveringssikkerhed
Vi sørger for at du får den vare som du har bestilt, dog kan det hænde at en vare bliver udsolgt. Skulle dette ske fremsendes en mail til dig herom. Bubbleroom tager forbehold for udsolgte varer. Er en vare udsolgt sendes den resterende ordre til dig, fragtfrit. Har du betalt med betalingskort får du fragtbeløbet samt varens pris indsat på den bankkonto, som hører til det kort du brugte ved bestilling.

Retur, bytte og reklamation
Vi garanterer at de varer du har bestilt er fejlfri ved levering. Har du mod forventning fået defekte eller fejlleverede varer bedes du kontakte os så hurtigt som muligt via e-mail: kundeservice@bubbleroom.com eller pr. telefon +45 70701903 man-fre mellem 12.00 - 17.00. Læs mere om dette under rubrikken: Retur/Bytte



Kan jeg bytte varer?
Du kan selv lave et bytte, dette gør du ved at afgive en helt ny bestilling på vores hjemmeside. Ved ny bestilling tilkommer en ny fragtafgift. Venter du med at lave et bytte/bestilling, til vi har refunderet din betaling, kan du risikere at varen du ville have istedet for, bliver udsolgt.



Hvordan skal jeg forholde mig til skade eller ved reklamtion?
Hvis du modtager en fejlagtig- eller defekt vare, bedes du kontakte vores kundeservice hurtigst muligt pr. telefon 70701903, man-fre 12.00 - 17.00 eller via mail på: kundeservice@bubbleroom.com for at få instruktioner om hvorledes du skal forholde dig.
Bubbleroom betaler naturligvis for returfragten. Hvis du opdager transportskader på pakken, bedes du venligst henvende dig til Post Danmark øjeblikkeligt.






KONTAKT KUNDESERVICE

Mandag-Fredag: 12.00 - 17.00
Tlf: 70277833

E-mail: kundeservice@bubbleroom.com