Bestilling

Hvordan laver jeg en bestilling?
Når du har bestemt dig for en vare, lægger du den i varekurven, ved at vælge størrelse og tryk på køb.
Når varen er tilføjet, kan du se det i indkøbskurven øverst i det højere hjørne, følg de samme trin for alle de produkter, du vil bestille. Følg nedenstående trin for at fuldføre en ordre:

Trin 1. Gå til kassen ved at trykke på indkøbskurven og derefter på Til kassen
Trin 2. Indsæt dit postnummer og tryk Næste.
Trin 3. Vælg forsendelsesmetode og tryk Næste
Trin 4. Indtast din email adresse og tryk Næste
Trin 5. Udfyld dine oplysninger, bemærk at du kan vælge at logge ind
Trin 6. Vælg betalingsmetode
Trin 7. Tryk på knappen Gennemfør købet

Hvilke lande kan jeg bestille fra?
Hos Bubbleroom kan du bestille fra Sverige, Finland, Norge og Danmark, men dog kun fra det land du bor i.

Jeg har ikke fået en ordrebekræftelse?
Kontroller gerne først din spammappe. Ellers beder vi dig om at vente 24 timer inden du kontakter os, så vi kan undersøge, hvad der er sket.

Kan jeg tilføje / ændre i min ordre?
Vi behandler din ordre med det samme, så vi kan ikke foretage ændringer, når din ordre er bekræftet. Dette gælder også for en ændring af leveringsadresse eller leveringsalternativ.

Mine varer var i indkøbskurven, men nu er den tom. Hvorfor?
Vi reserverer ikke varer i indkøbskurven, så desværre kan en anden have bestilt den samme vare før dig.

Hvorfor fremgår fragten, når ordren er over 499 DKK?
Prøv først at genstarte din browser. Ellers skal du kontrollere din ordrebekræftelse og kontakte os, hvis du har brug for mere hjælp.

Er vores aftale gemt?
Ja, den aftale, der er indgået mellem os, arkiveres digitalt.

For yderligere informationer, se vores Købsvilkår.

KUNDESERVICE

kundeservice@bubbleroom.com
70277833

Hverdage 08.00-18.00